Vi har minskat antal månadsgivare och behöver vinna tillbaka dem

Förlusten av givare kan vara ödesdigert för en intresse-, välgörenhets- eller utvecklingsorganisation. Om det ändå händer, är en bra första åtgärd att börja göra noggranna kampanjuppföljningar och även titta på generella mönster vad gäller givarutvecklingen bakåt. Dessutom kan kund- och attitydundersökningar tillsammans med marknadskartläggningar hjälpa till att se varför givare har lämnat och vilka argument som behövs för att locka tillbaka dem. Efter det är det dags att skapa effektiva kampanjer med rätt erbjudanden.
En lösning anpassad efter dina behov ger bäst resultat och garanterat mest affärsnytta. Det får du hos Prospector. Kontakta oss, så skapar vi tillsammans kundlojalitet som är guld värd!
​​​​​​​

Vill du läsa mer om fundraising?

Här kan du läsa om hur Prospector arbetar med fundraising och kampanjuppföljning
”Vi upplever ett otroligt engagemang i kombination med hög kreativitet och trots många års samarbete känner man sig aldrig ”tagen för given” hos Prospector, de är alltid på tårna för att ständigt ge oss bättre ROI”

Hanna Rosell
Insamlings- och Marknadschef
Läkarmissionen
Vart ska du börja?

Börja med kostnadsfri rådgivning

Skapa lönsamma och lojala givare tillsammans med oss!


Ring oss och diskutera fundraising:
0510-30 19 20

Eller skicka din fråga direkt till:
mer.info@prospector.nu